Varför en ny blogg?

Jag hade en blogg som jag skrev på förra året, det var inget speciellt och jag skrev om filmer som jag sett. Som många vet så har jag sett många filmer och det var riktigt kul. Sen hände så mycket i mitt liv förra året och jag har inte skrivit sedan April förra året! Jag tappa glädjen i att skriva.
MEN nu ger jag det en ny chans men denna gång är det främst för min egen del och för att de som vill se vad jag gör får väll kika in här ibland. Jag är inte ute efter att vara intressant att läsa om för jag har nog inte det mest intressanta liv som innehåller massa resande med spännande händelser eller liknande, men det gör inte att jag älskar mitt liv! Med tanke på allt som jag har varit med om så har jag sett vad som verkligen betyder i livet och vilka som är i mitt skyddsnät och vilka jag älskar! Så därför skriver jag av mig!
 
Så love, peace and understanding! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0