FINT BESÖK!

Halloj halloj! Idag fick jag besök av min lärare från skolan, P-O, på praktiken! Det var riktigt kul att få visa hur allt såg ut och funkade! Det kändes mycket givande och jag känner mig mer lugn nu över examensarbetet! Det är ju gött!
Har jobbat ikväll och det var riktigt kul :-) Alltså jag känner att det kommer kännas jobbigt att sluta här om en vecka... menmen!

Imorgon är jag ledig från praktiken så jag ska göra sista intervjun på kvällen men på dagen så ska jag fika med Sofia! Det var verkligen länge sen vi umgicks så det ska bli kul att få träffa henne när hon är i Rättvik ett par dagar!!

Men nu ska jag sova puss och kram på er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0