BRUCE IN MY ♥ !

OMFG! Alltså...jag tror inte jag varit så glad som jag var i fredags på så länge!!! En av mina största drömmar gick i uppfyllelse: Jag fick se Bruce fucking Springsteen live!!! Jag glömde allt som har varit, alla måsten och allt som komma skall. Jag var bara där i Friendsarena och var LYCKLIG med sis Amanda! Herre vad jag Älskar Bruce! Bästa konserten jag någonsin sett :D Även om Bruce är 63 år så är han så jekla het att man typ dör! Jag har sett Honom shakea rumpan på scen och storbild! hahahah jag kan inte skriva hur lyckat allt blev för då skulle detta vara för långt för någon att orka läsa. Säger bara att jag var så exalterad att jag skakade värre än någonsin! <3
 
Amanda tog mest bilder och filmade men jag ska försöka sno de av henne senare! Här kommer lite i alla fall!
 
Började med en fika med Amanda och fina Annie som nyligen tagit studenten.
Fikat bestod av relationsterapi deluxe!
 
Vårat fina och lyxiga hotellrum som blev vårt impulsbeslut när vi insåg att vi måste sova någonstans!
 
Taggad Amanda med mat i magen och en cola som vi hann ta typ två klunkar ur innan vi var tvugna att slänga de vid ingången för att få komma in!
 

Taggade Tjejer!!
 
Köpte awesome T-shirts!
 
 
 
 
 
Tack för en awesome kväll som avslutades med att Amanda och jag gick med ca 55 000 människor genom hela Solna och försökte hitta vårt hotell! Väl framme var det skönt att få lägga sig i det extremt sköna sängarna med en kopp te med sönderslagna händer av allt klappande, hesa rösten som höll på att försvinna helt, helt slut i kroppen av allt dansande och gående!
Ni kan ju fråga Amanda hur jag lät efter när jag skulle försöka förklara hur lycklig jag var....
 
Puss och kram!
 
 
BTW ÄR ÄNTLIGEN KLAR MED MITT EXAMENSARBETE!!!!
 


Kommentarer
Manda

Så jävla AWESOME!!! Tack för en grym helg, grymmaste presenten!!!! Love you!!!<3

Svar: Tack själv! det var underbart att du var med :D Love you to!! <3
kbroms.blogg.se

2013-05-05 @ 15:05:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0