KANSKE LITE TRÖTT!

Hallojhalloj! Nu har jag bara ca en timme kvar sen är jag tillbaka på praktiken efter en kortis hemma i gamla fina vässan! Jobbet flöt på bra och för en gångs skull så gick kvällen relativt snabbt, brukar kännas mycket längre!
Sen så skulle ju syrran, brorsan, kussen och flera älskade människor gå ut på BMB allihopa, så jag drog dit efter jobbet och mötte alla som redan festat i några timmar så det var sjukt kul att se alla fulla när man själv är nykter! Speciellt en relativt full Amanda som hittat en Britt och försökte prata brittiska!! haha sorry Amanda men du var sjukt söt!!
Kvällen sluta med att syrran och jag kom i sängs vid klockan fyra, samtidigt som farmor går upp för dagen faktiskt!! haha
Sen blev det bara fyra timmars sömn för att hinna med tåget tillbaka till Rättvik! Det sköna är iallafall att jag bara har disken idag efter middagen sen kan jag passa på att sova och plugga lite!


Tack för allt igår mina älskade hjärtan! önskar jag kunde packa mer er i väskan och gömma er i mitt rum! PÖSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0