MAN MÅSTE ÅKA FÖR ATT KOMMA TILLBAKA

Hejhej!
Nu sitter jag på tåget från Rättvik och är på väg till Västerås. Nu lämnar jag min praktik som jag haft i sex veckor som har varit mycket givande! Det känns tråkigt att åka men längtar till skolan och internatet och alla fina klasskamrater så känns inte så jobbigt att åka. Man blir glad när alla på praktiken säger att jag måste komma tillbaka och att Berget finns för mig när jag är redo att komma tillbaka! Känns ju bra för just nu ser det inte så ljust ut på sommarjobbs fronten...

Från det ena till det andra så fick jag veta nått super mega kul igår!!! Jag ska köpa två biljetter till Bruce Springsteen den tredje maj!!!! HUR AWESOME ÄR INTE DET????????
Så den tredje åker jag och Amanda och skriker på Bruce!!


Fick ett kort av en tjej på min praktik, blev tårögd! så fin <3

så söt hon är! kommer sakna henne och de andra volontärerna!


Gick ett gäng gåvor av min fina handledare! blev jätte glad!!


ALLTSÅ SÅ SJUUUKT AWESOME!! EN AV MINA STÖRSTA DRÖMMAR KOMMER GÅ I UPPFYLLELSE!!!! <3

Ha det bra fina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0