KING

Idag var jag ju ledig! eller?...
Känns som om jag inte vilat nånting! Jag har gjort intervjuer och pluggat och grejat en MASSA...
Jag som tänkte ta det light idag och hinna tvätta lite, kanske läsa lite och så men fick göra lite annan nytta, alltså jag känner att det här examensarbete tar så mycket tid och ork för mig men ändå så har jag jätte mycket kvar att göra!! Men någon paus måste man ha så gjorde en teckning där jag inte skissade eller orkade vara noggran alls!

Resultat:

Imorgon blir det upp tidigt och ha frukostpasset....yey...men det blir nog bättre än sist! jag ska tydligen få lära upp en ny volontär också på frukosten och jag blev glad när han redan har tagit på sig uppgiften att göra gröten! hahah härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0