SPÄNNANDE!

Hej igen. Sitter på espresso house och väntar på Amanda som kommit hem från Italien och fina Max som jag bara hunnit träffa en gång sedan han kom hem ifrån Paris. Äntligen är trion samlad igen :D Så dagen börjar bra med frukost med mina två närmaste vänner sedan i eftermiddag drar det iväg till Karlskoga för att våldgästa Rebecca och Alex i ett par dagar!
Sen hinner jag precis hem till att få finbesök av underbara Chris under helgen<3
Så denna vecka är fylld med roligheter och nästa vecka far jag iväg och upptäcker vackra Irland med pappi, farmor och hennes syster Lilian! Kommer bli riktigt häftigt :D

Ta hand om er och hoppas ni får en lika grym vecka som jag ska få!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0