Färg Sorbet

 
Jelly Kiss Shine
IsaDora

Köpte denna för igår nere i samhället/byn igår när jag promenerade i det varma vädret.
Jeklar vad de andra skratta åt mig när jag sa reflexmässigt att jag skulle gå ner till Stan,
just ja, är i lilla Rättvik jah!
 
Alltså jag vet inte riktigt hur jag tycker om denna för den håller sig inte jätte länge kvar på läpparna men det är ett vårdande gel gloss och mina läppar är hur underbart friska som helst! Vårdande är inget skämt om man säger så :) 
 
Vi har haft medarbetardagar på praktiken så ingen kurs eller liknande, bara vi!
Så vi har haft det mycket lugnt och chill dessa senaste två dagar. Förutom att jag har varit tvungen att plugga men det är skönt att få tid till examensarbetet,
Men efter att ha pluggat mesta delen av dagen så blev jag frågad om jag ville vara med och se på En oväntad Vänskap. Jag sa självklart för den filmen är så himla mysig! Love it!
Det var ganska kul när man sitter och skrattar åt ett sexskämt och inser att den som skrattar mest i rummet är 
vår Syster som är här! hahah första gången jag ser på film med en nunna måste jag säga!
 
Imorgon har jag ett pass i köket från kl 07.00-15.00 så jag har frukost för första gången så får se hur det går! Annars får alla äta knäckebröd om jag misslyckas med det andra ;) 
 
Sov Gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0