ANYTHING COULD HAPPEN

Tänk att livet som arbetslös kan vara så fullt upp hela tiden. Jag har inte skrivit av mig på ett bra tag nu märkte jag!
 
Det har verkligen hänt mycket och för mycket privat för att jag ska orka skriva upp det här, har varit helt kaos kan man säga. Dock så börjar det äntligen ljusna lite, om jag vågar säga så. 
 
Jag satt och kollade tillbaka på mina bilder som jag tagit den senaste tiden så kan jag fortfarande känna mig rätt så nöjd. Visst händer det mycket skit i mitt liv och jag försöker balansera på en tunn tråd men så kan jag se på de fina vänner och släktingar jag har som hjälper mig genom så mycket. Mitt kära skyddsnät ändras allt oftare och får nya hål men samtidigt så sys gamla hål ihop igen. 
 
I fredags var jag i Karlskoga och fick skriva in mig som timvikarie i Karlskoga kommun. ÄNTLIGEN jobb!
Efter tre månader med småjobb och allt annat än fasta rutiner så får jag jobb. Så nu består mina dagar av att planera en flytt till Kga. Jag ska lämna Västerås ett tag och komma tillbaka till Karlskoga och starta ett tillfälligt liv där, vem vet, jag kanske aldrig försvinner därifrån eller så kanske jag inte bor där länge alls, det får bara tiden avgöra.
 
Dock är det ett litet tag kvar så nu får jag fokusera på livet i Västerås som består av dagar på körskolan, lite jobb i Kungsåra församling, träning och timmar på arbetsförmedlingen och därimellan träffa de vänner som är kvar i V-ås.
Ikväll blir det jobb på öppet hus i Irsta så det ska bli kul!
 
Hoppas jag blir duktigare på att uppdatera här nu, men det kanske jag inte alls blir!
 
Kram på er alla ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0