SISTA SAMTALET

˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜
Sista samtalet ringer ännu i mitt hjärta
Att höra ditt skratt i telefonen ringer ännu
Sista samtalet då hopp ännu fanns ringer ännu
Att höra att du mår bra just då ringer ännu
Sista samtalet då jag fick höra du själv säga orden ringer ännu
Att höra att du saknar mig ringer ännu
Sista samtalet då glädjen flödde ringer ännu
Att jag ännu inte hade kännt den värsta smärtan ringer ännu
Sista samtalet då jag kände att jag gjort något bra för dig ringer ännu
Att få känna trygghet efter samtalet ringer ännu i mitt hjärta
 
˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜˜
 
 
 
Idag har varit en bra dag! Jag fick träffa Sofia och mysa med henne ett tag så blev glad av det. Jag behövde inte ens gå hem igen för Johnny släppte av en deltagare på station och skulle åka tillbaka till praktiken precis när jag stog där och sa hejdå till Sofia så skönt det.
Jag skulle ha intervjuat idag men både jag och hon jag ska intervjua var helt slut så vi tar det imorgon istället. Så inget har direkt gått fel idag men ändå så kan man ha sina gråa dagar, eller kvällar rätta sagt om man talar om mig.
Idag var en jobbig kväll om jag ska vara ärlig. Jag tappade orken och kände mig mycket tom. Jag vet mycket väl vad anledningen är men jag blir fortfarande lika förvånad hur stor kraft sorgen har över mig. Jag kan inte kontrollera när jag ska må bra eller inte. Jag förstår äntligen vad du menade med att det var tråkigt att du aldrig kunde lita på dig själv, vad din kropp och hjärna kände.
 
På grund av att detta är en grå kväll för mig så vill jag be om ursäkt för att detta låter mycket tråkigt och sorgligt, men samtidigt så måste jag vara ärlig och alla har sina dagar och denna blogg är främst för min del.
 
 
Jag älskar er och ni är anledningen till varför jag klarade att stå på benen, att jag kunde överleva det värsta i mitt liv. Om jag inte hade er, mina stödpelare, skulle jag inte förstå anledningen till att gå upp varje dag och tillåta mig själv att läka sakta men säkert.
Även om ärren är alltid kvar och rivs upp ibland så har jag er som ett fint Disneyplåster som jag kan sätta över och jag ler varje gång jag ser det!
 
 
Puss & kram och sov gott ♥


Kommentarer
chris

Du är så fin Karin! Så snäll och härlig! Så glad att jag har dig! vill inte att du ska sluta här :(

2013-04-14 @ 23:33:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0