UNDERBAR

Tittar in i spegelen och ler. Klart är jag vacker!
Man blir ju som man umgås och jag har en sådan vacker omgivning och sådana vackra vänner.
Hur mycket jag än tittar och letar så vet jag att jag aldrig kommer se något fel på er för det är inte er det är fel på, det är fel på hur världen är idag.
Varför ska man inte få titta i spegelen och le? Varför får man aldrig vara nöjd?
Jag hör kommentarer som får mig att snubbla: "Visst har jag vackert hår, men har du sett min snea näsa?", "Jag kanske är smal men jag har ju finnar i pannan".
Varför ska man må dåligt med hur man ser ut? Du kommer alltid vara dig själv och du är vacker som du är.
 
 
 
Kom ihåg att du är underbar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0