KANSKE LITE TRÖTT

Har jobbat hela kvällen och är riktigt trött så orkar inte skriva nå mycket.
Jag vill slänga mitt examensarbete i väggen och gömma mig under täcket men det går ju inte...känns så sjukt löjligt att jag ska stressa över att skriva om stress.
nu är det bara en vecka kvar på praktiken och det känns både tråkigt och skönt att äntligen få komma tillbaka till skolan och internatet!

skaffade en rolig app som man kan redigera bilder med:



lite egopics är ju alltid fint! jag är ju i vanliga fall så dålig på att ta kort på mig själv så tänkte att man försöker göra det lite mer!

Sov gott och jag hoppas ni(och jag) vaknar med ett leende imorgon som håller hela dagen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0