wellwellwell...

Japp! Karin, du är allt lyckad du jah...!
Nämnde igår att jag skulle ha frukost i morse och nu är ju de om det gick bra eller inte?
Börja med att jag sov jätte dåligt igår natt och kunde knappt komma upp ur sängen men jag lyckades med det iallafall! Kan dock säg att jag var allt annat än vaken!
Jag brände gröten, slog i allt, satte proppen i diskmaskinen fel så det läckte vatten över hela golvet så höll på att halka och slå ihjäl mig ett par gånger, ugnen ville inte funka, glömde en tredjedel av allt som skulle fram, sprang fram och tillbaka hela tiden för min hjärna ville inte komma ihåg en enda sak jag skulle göra, jag brände mig ett X antal gånger, spillde som en tok och ville bara krypa in under täcket och gömma mig innan alla som skulle äta frukost skulle börja påpeka allt jag glömt eller gjort fel. sluta med att vi var ca 5 stycken som åt frukost och de alla var så glada så ändå! Värt att stressa....men i slutändan blev det gott och jag satt och sov över mitt kaffe under hela frukosten, märkte det när en annan volantär börja garva när han hade pratat med mig ett bra tag och jag inte hade uppmärksammat det fören efter ca 5 min och jag tittade förvirrat på honom när han skratta och fråga om jag ens sovit igår natt!
 
Resten av dagen var iallafall riktigt lugn, gick lite bättre om man säger så (TACK KAFFE FÖR ATT DU FINNS!!<3)
Vi behövde nästan inte göra nånting med maten och vi packade upp lite varor som kom sedan resten av tiden satt jag och den andra volantären som jag jobbat med idag och pratade om allt möjligt! Skönt värre efter min mindre roliga morgon.
 
Nej, resten av dagen ska jag försöka plugga iallafall, om jag inte somnar över allt ;)
 
Imorgon är jag ledig från praktiken men ska jobba ute i Irsta på kvällen! blir en snabbvisit i Vässan då jag åker tillbaka till praktiken igen på söndag förmiddag!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0